Kadın & Sağlık 9.3.2017 17:33:38 1503 defa okundu

Göbek Yağı Eritme Yöntemleri

Göbek eritmek birçok kişi için oldukça zordur. Göbekte zamanla oluşan yağlar, kurtulması zor yağlardandır. Yediklerimize dikkat ederek, spor yaparak aslında göbek yağlarını eritmenin zor olmadığını ve kolayca göbek yağlarından kurtulabileceğinizi fark edeceksiniz. İşte sizin için derlediğimiz göbek eritme yöntemlerinde bazıları…

GÖBEK YAĞLARINI ERİTMEK İÇİN ALTIN ÖNERİLER!

Fazla kilolardan birçok kişi rahatsız olur. Özellikle göbek ya da basenlerdeki fazla kilolardan en çok kadınlar rahatsız olsa da, günümüzde erkeklerde en az kadınlar kadar rahatsız olmaktadır. Fazla kiloların, vücutta biriken yağların sağlığa da olumsuz etkileri bulunmaktadır. Sadece güzel görünen bir vücuda kavuşmak için değil, daha sağlıklı bir yaşam sürmek için de fazla kiloların ya da vücuttaki yağların atılması gerekiyor. Vücuttaki fazla yağlar kalp hastalıkları, felç geçirme riski, şeker hastalığı, prostat ve meme kanserlerine yakalanma riskini de arttırabilir. Yediklerimize dikkat ederek ve spor yaparak göbek yağlarını eritmek mümkün.

 

PROTEİN AĞIRLIKLI BESLENİN!

Göbek yağlarını eritmek, beslenme şeklinin düzenlenmesiyle doğru orantılıdır. Karbonhidrat yoğunluğu yüksek besinler yerine protein ağırlığı yüksek besinler tercih edilmelidir. Protein ağırlıklı beslenmek kolayca kilo vermeye de yardım eder. Ayrıca uzun süre tok tutucu özelliği vardır. Protein kaynağı olan özellikle yumurta, balık ve süt ürünlerini sık sık tüketmelisiniz. Böylece uzun süre tok kalacaksınız ve daha fazla yemek yemek istemeyeceksiniz. Bu sayede hem kilo vermeniz hızlanacak hem de göbek yağlarının erimesi için bir fırsat yakalamış olacaksınız. Tabii sadece bir gün bu şekilde beslenmek değil, genel olarak beslenme düzeninizi bu şekilde ayarlamalısınız.

 

LİF AÇISINDAN ZENGİN BESİNLERİ TERCİH EDİN!

Göbek yağlarından kurtulmak için belirttiğimiz gibi protein ağırlıklı beslenmenin yanında, lif açısından zengin besinler de tercih edilmeli. Özellikle sebzelerin lif ağırlıkları yüksektir. Mevsimine göre sebzeleri mutlaka tüketin. Yazın gelmesiyle birlikte şu sıralar taze fasulye, patlıcan, biber, kabak, semizotu gibi sebzeleri bol bol tüketebilirsiniz.

 

AZ AMA SIK YEYİN!

Birçok diyette az ama sık sık yemek kilo vermeyi hızlandırmaya yardım eder. Öğünlerde fazla yemek yemektense, öğün aralarında az az, kilo aldırmayan yiyeceklerden atıştırmak göbek yağlarının erimesine fayda sağlar. Gün içinde iştahınızı frenlemek için öğün aralarında kalorisi az ve tok tutan yiyeceklerden tüketin. Leblebi, badem gibi kuru yemişler ya da elma, armut gibi meyvelerden gün içinden tüketebilirsiniz. Bu şekilde fazla yemek yemeden göbek yağlarını eritebilirsiniz.

 

BOL BOL SU İÇİN!

Öğün aralarında su içmenin de tok tutucu ve ödem atıcı özelliği vardır. Yemek sırasında karnınızı doyurmak için yemek yemek yerine su içmeyi tercih edin.

 

ŞEKER YEMEYİ BIRAKIN!

Kilo almamak ve özellikle göbek yağlarının oluşmaması için şeker yemekten mutlaka uzak durmalısınız. Çayınıza şeker atmadan şekersiz için, şekerli içeceklerden, meyve suyu ya da gazlı içeceklerden uzak durun. Pasta, kek tarzı tatlılardan yemeyin. Özellikle meyvelerden alınan doğal şeker dışında vücuda ekstra şeker alınması göbek yağı oluşumuna neden olur. Fazla şeker vücutta birikerek kiloya dönüşür. Ayrıca fazla şeker tüketimiyle alınan kilolar sağlığın bozulmasına ve çeşitli hastalıkların ortaya çıkmasına da sebep olur.

 

MUTLAKA SPOR YAPIN!

Spor hayatımızda her zaman olmalıdır. Spor bizi zinde tutar, hastalıklardan ve kilo almaktan korur. Göbek eritmek ve göbek yağlarından kurtulmak için de spor yapmak gereklidir. Kaslarınızı çalıştırmak ve verdiğiniz kiloları almamak için yürüyüş, koşu ya da farklı sporları, farklı spor hareketlerini deneyebilirsiniz. Özellikle mekik çekmek göbek çevresinde oluşan yağları eritmeye büyük fayda sağlar. Tabii düzenli olarak spor yapmalısınız. Evinizde bile her gün belli bir saatte düzenli olarak mekik çekerek karın kaslarınızı güçlendirebilir ve göbeğinizi eritebilirsiniz

 

DÜZENLİ UYUYUN!

Uyku hayatımızda çok önemli bir yere sahiptir. Çok uyumaktansa verimli ve düzenli uyumak bizi sağlıklı tutar. Gün boyu belli bir tempoyla çalışmak herkesi yorar. Düzenli bir uyku günün yorgunluğunu alır. Yapılan araştırmalara göre, fazla uyumanın ya da çok az uyumanın iç organları yorduğu ve yağlanmaya sebep olduğu ortaya çıkmıştır. Günde 6 saatten az ve 8 saatten de fazla uyumamak ideal uyku süresidir. Yine araştırmalara göre, fazla uyuyan ya da az uyuyan kişilerin yağlanmadan dolayı kilo aldığı gözlenmektedir. Göbek yağlarının oluşmaması için uyku düzeninize dikkat edin.

 

SALATALARINIZA SİRKE EKLEMEYİ UNUTMAYIN!

Sirke birçok hastalık için şifa kaynağıdır. Zayıflamaya da yardım eder. Tokluk hissini arttırır. Akşam yemeklerinde salata yaptıysanız üzerine biraz sirke gezdirin. Bu sayede tokluk hissiniz artacak ve kolay kolay acıkmayacaksınız.

Yorumlar

Ad-Soyad
E-Mail
Yorum
Tüm Yorumlar
Tüm Yorumlar


SİZİ TANITALIM

Bilgilerinizi girerek, Dersimli Esnaf ağına dahil olabilirsiniz!

Aşağıdaki bağlantıya tıklayarak, ilgili sayfaya ulaşabilirsiniz.

BURAYA TIKLAYINIZ

DERSİMLİ ESNAFLARIMIZ

Burçlar

Günlük falınızı Okuyun

Astroloji.org 'un desteğiyle

NÖBETÇİ ECZANE

HAVA DURUMU

ZİYARETÇİ İSTATİSTİKLERİ

 Bugün : 5010
 Dün : 13081
 Toplam : 18779307
 Ip No : 54.162.168.187